فروش کارهای نمدی

فروش کارهای نمدی

بهترین و زیباترین تزیینات نمدی برای کودک دلبندتان را از ما بخواهید
فروش کارهای نمدی

فروش کارهای نمدی

بهترین و زیباترین تزیینات نمدی برای کودک دلبندتان را از ما بخواهید

روش سفارش و خرید تزیینات و پارچه نمدی

 مرسی که به وبلاگم سر زدین


...اینجا میتونین زیباترین و تمیزترین کارا رو سفارش بدین و تحویل بگیرین ...  


 اکثر کارها به همدیگه قابل تبدیلن

حتی میتونین عکس مورد نظرتونو برام ایمیل کنید تا در اسرع تحویل بگیرید.  

روندکار به این صورته که

 شما سفارشتونو که قطعی کردین

 هزینه کار + هزینه پست به حسابم واریز میکنی

 بعد کارتون میره توی لیست, آماده میشه و براتون فرستاده میشه


 arezoo208@gmail.com

 آدرس ایمیل

برای سفارش کار یا عضویت در کانال تلگرام نمدی هم میتونید به این ایدی درخواست بدید namaddon@



پارچه نمدی در رنگها ی متنوع و انواع سایز بفروش میرسد


جنس پارچه ها مرغوب و باکیفیت ممتاز میباشند





نظرات 5 + ارسال نظر
مهسایی 1 مهر 1394 ساعت 13:38

سلام خوبی؟ من میخوام توو گروه تلگرام اد شم اما نمیشه چکار کنم؟؟؟

سلام عزیزم

به شماره ای که گذاشتم اس ام اس بزنید و درخواست ادد شدن بدید

اتنا 5 فروردین 1394 ساعت 19:18

من کار های شما را خیلی دوست دارم

ممنون عزیزم

شما خیلی لطف دارین

عسل 6 اسفند 1393 ساعت 23:58

سلام من میخوام سفارش کار بدم چند روزه بدستم میرسه البته تعداد کارام بالاست

سلام دوست عزیز
معمولا کارهامو 1 هفته ای آماده و ارسال میکنم
عزیزم اگه اطلاعات بیشتری میخواید و برای بررسی کارها به این شماره اس بزنین ممنون
09012301580

مامان نی نی 3 اسفند 1393 ساعت 14:29

واااای

همه چی خیلی خوشگله خانومی با شمارتون تماس میگیرم واسه سفارش سیسمونی
فقط سوالم اینه که همین شمارس؟
ممنون

ممنون دوست گلم

بله با همین شماره تماس بگیرید

niloofar 3 اسفند 1393 ساعت 14:20 http://tut-mihanblog-com.br.vu

مطالبتون خیلی خوب بود بازم سر میزنم.
اگه خواستید به منم یه سری بزنید.

مرسی دوست عزیز نظر لطفتونه

با کمال میل:))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد